Скрипторий: Equipment - pheromone flare (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАEquipment - pheromone flare (howl of the wild)
Pheromone Flare
Item 5+
Source Howl of the Wild
Usage held in 2 hands; Bulk 1
Activate ( manipulate)
This alchemical candle is attached to a tall pole and grounding stake. When the flare is lit, it sprays a concentrated cloud of pheromones to attract the attention of a specific kind of animal (see alchemical pheromones). Similar to animal pheromones, when you learn the formula for a pheromone flare, you learn the formulas for all common animals.
A pheromone flare has a built-in delayed activation timer of up to 1 hour. When it's activated, the flare releases a cloud of pheromones in a 60-foot emanation that lasts for 1 hour. A strong wind reduces the emanation to 15 feet for as long as the wind lasts. Moving the flare after it has been activated ends the effect. A designated animal that enters the area must attempt a Will save with the following effects. Animals with an Intelligence modifier of –3 or higher increase the result of their save by one step.
Critical Success The animal is unaffected and temporarily immune for 24 hours.
Success The animal is unaffected but must attempt a new save every 10 minutes it remains within the area.
Failure The animal is attracted by the pheromones, following the cloud to its source. The creature becomes fascinated until it reaches the flare and spends 1 round investigating it. After this, it becomes temporarily immune for 24 hours.
Critical Failure As failure, except the fascination lasts for up to 1 hour, though the animal can attempt a new save against the effect every 10 minutes. The animal takes a –1 status penalty to this save that increases by 1 with each subsequent failure or critical failure, up to a maximum of a –3 status penalty
Price 30 gp
The DC of the save is 19.
Price 300 gp
The DC of the save is 27.
Price 3,000 gp
The DC of the save is 35.
Usage held in 2 hands; Bulk 1
Activate ( manipulate)
This alchemical candle is attached to a tall pole and grounding stake. When the flare is lit, it sprays a concentrated cloud of pheromones to attract the attention of a specific kind of animal (see alchemical pheromones). Similar to animal pheromones, when you learn the formula for a pheromone flare, you learn the formulas for all common animals.
A pheromone flare has a built-in delayed activation timer of up to 1 hour. When it's activated, the flare releases a cloud of pheromones in a 60-foot emanation that lasts for 1 hour. A strong wind reduces the emanation to 15 feet for as long as the wind lasts. Moving the flare after it has been activated ends the effect. A designated animal that enters the area must attempt a Will save with the following effects. Animals with an Intelligence modifier of –3 or higher increase the result of their save by one step.
Critical Success The animal is unaffected and temporarily immune for 24 hours.
Success The animal is unaffected but must attempt a new save every 10 minutes it remains within the area.
Failure The animal is attracted by the pheromones, following the cloud to its source. The creature becomes fascinated until it reaches the flare and spends 1 round investigating it. After this, it becomes temporarily immune for 24 hours.
Critical Failure As failure, except the fascination lasts for up to 1 hour, though the animal can attempt a new save against the effect every 10 minutes. The animal takes a –1 status penalty to this save that increases by 1 with each subsequent failure or critical failure, up to a maximum of a –3 status penalty
Pheromone Flare (Lesser)Item 5
Source Howl of the WildPrice 30 gp
The DC of the save is 19.
Pheromone Flare (Moderate)Item 11
Source Howl of the WildPrice 300 gp
The DC of the save is 27.
Pheromone Flare (Greater)Item 17
Source Howl of the WildPrice 3,000 gp
The DC of the save is 35.